torsdag, december 13, 2007

Allvarligt talat?!

Hur kan en vecka gå såhär sakta? Idag fick vi lussebullar och pepperkakor till fikat, det lättade ju upp lite i alla fall. Men i övrigt är jag inte helt nöjd med veckan. Men imorron är den slut slut slut! Det känns mycket bra. En annan sak som skulle kännas mycket bra var om kartongberget i hallen försvann. Kanske om jag blundar och räknar till tio? Inte? Hepp. Så synd. Den här kvällen kommer jag roa mig med att tvätta. Nu hör ju hur spännande mitt liv är. För att skoja till det lite extra tänkte jag laga lite mat också. Tror att det ska bli tortillini kvällen till ära. För femte kvällen i rad. Men det är enkelt och relativt gott. Så får det nog bli. Men som sagt, det här kartongberget? Någon som har lust att gå dom 3000 vändorna till sophuset som kommer krävas för att få bort det? Nehepp... trodde väl inte det.

Inga kommentarer: