måndag, december 10, 2007

Äntligen äntligen äntligen!

Nu är lyckan gjord, för nu är soffan på plats! Den är helt perfekt och det var inte så svårt att skruva ihop den. Hur bra som helst. Idag har jag vara little miss efficiency. Inte nog med att jag gjort en stor insats genom att skruva ihop soffan. Dessutom så har jag städat och diskat och satt upp sänglampan. Uppsättandet krävde dock ett besök på Clas Ohlson där plugg och skruv inhandlades. Tydligen måste man plugga för att kunna sätta upp saker på gipsväggar. Då har man lärt sig nått nytt. Och inte nog med allt detta. Jag har dessutom varit och hämtat mina glasögon. Kan meddela att en helt ny värld har öppnat sig. Nu syns ju allt... Men det kommer nog ta en stund att vänja sig med att ha glajjor hela tiden alltså. Tänkte att ni kanske ville se soffan och glajjorna. Vägrar dock att visa bilder när glajjorna sitter på, så ni får nöja er med detta.

Här har vi då den mycket efterlängtade soffan som äntligen står på plats!

Och här är glajjorna. Det kanske inte framgår så bra av just den här bilden, men paret till vänster har lila bågar och paret till höger har bruna.

Inga kommentarer: