onsdag, december 19, 2007

Stressen kom i elfte timman...

Jaha, två dagar kvar till jul. Då dök stressen upp. Nu är det helt plötsligt en hel massa som måste bli klart. Helst imorron. Dagens förhandlingar drog ut på tiden... Om man ska se positivt på det så kan man tänka flextimmar till fredag. Om jag bara jobbar som en liten gnu imorron kan jag tillämpa principen komma sent gå hem tidigt på fredag. Det vore onekligen trevligt. Hur morgondagens ska gå ihop återstår att se. Tur att man är för trött för att orka oroa sig för det. Jag oroar mig för mycket för sånt som man egentligen inte behöver oroa sig för. Idag känner jag stor sorg över avsaknaden av choklad. Idag är jag banne mig värd en bit alltså. Nu ska jag kvällsarbeta lite. Bläää... Tur att det är jul snart! En sak man kan känna lite glädje över är i alla fall en dom vi skickade ut idag. Den domen kommer innebära stor lycka för en familj, såhär lagom till jul. Och jag har skrivit domen. Det känns bra.

Inga kommentarer: