tisdag, december 11, 2007

Början på världens längsta vecka?

Om man ska döma av de här två dagarna så kommer det här bli världshistoriens längsta arbetsvecka. Låt oss hoppas att det inte blir så. Anyways, kanske borde döpa om den här bloggen till "hemmafixarhörnan" eller nått. För det känns som att jag bara rapporterar om mina små pyssel här hemma. Nu är matrumsgardinerna uppe i alla fall. Tror att det kan bli riktigt tjusigt när gardinerna hängt till sig. Imorron inleds projekt hänga tavlor. Så det så. I övrigt så försöker jag anpassa mig till världens som glasögonbärare. Vet inte vad jag ska säga om det alltså. Det känns mycket underligt att ha nått i ansiktet hela tiden. Men en klar fördel är ju att man ser saker. Men jag tror som sagt att det kommer ta ett tag att vänja sig. Annars, på östkusten intet nytt så att säga.

Inga kommentarer: