fredag, april 18, 2008

Ett välförtjänt SM-guld?

Att följa slutspelshockeyn på min lilla tv är kanske inte det bästa möjliga, men det är vad jag gjort i alla fall. Kvällens match blev ju lite väl spännande måste jag säga. Hade hela tiden känslan att HV skulle fixa det och det gjorde dom ju också till slut. Skönt det, HV var och är det lag som mest förtjänade ett SM-guld den här säsongen enligt min mening.
Vad kan man säga annars? Grannarna har fest. Jag håller tummarna för att dom slutar spela hög musik snart. Kanske ska dom gå ut? Håller tummarna för lilla jag är trötter och tänker snart gå och lägga mig. Just nu är det allsång på den där festen, en väldigt enformig sång som jag bara hör fragment av. På tv är det nu medaljutdelning. Sweet! Mitt hem börjar nu bli sig likt igen. Inte så mycket kvar att fixa i sovrummet, men en hel del att fixa i övrigt. Då har man ju nått att pyssla med resten av helgen. Bara att hoppas på sol, allt går lite lättare då.

Inga kommentarer: