onsdag, april 09, 2008

Voj voj

Mycket nu. Både på jobbet och hemma. Tur att det snart är helg. En annan sak som är superbra är när ens vänner fixar saker åt en, sådär helt spontant. Som snälla Jennie som fixat boende i Varberg till bröllopet i sommar. Bara sådär utan att jag ens bett om det. Supersnällt!
Annars är det mest kaos här hemma. Blir lätt så när alla möbler står i typ samma rum. Och en bra grej är att snickarn ska lämna tapetkatalogen här på fredag så jag får välja tapeter till mitt hem. Det känns mycket bra. Tror att det kommer bli finfint här hemma. Men det är jobbigt att flytta möbler. Vet ni tillexempel hur mycket grejer en Billy-bokhylla egentligen sväljer? Massor kan jag meddela. Tur att man är envis, för annars hade jag nog satt mig ned och börjat böla för länge sen. Men nu är det gjort i alla fall.

Inga kommentarer: