söndag, april 27, 2008

Orka?!

Är tröttast i världen. Kan detta ha något att göra med att jag var fullast i världen i natt? Antagligen finns det ett samband. Men att jag är irriterad har inget med det att göra, det har med SJ att göra. Min tågbiljett som jag köpte via nätet i tisdags har fortfarande inte kommit. Ligger den inte i min brevlåda imorron, vilket jag har svårt att tro att den kommer göra, så måste jag ringa och gnälla. Varför ska allt vara så besvärligt när SJ är inblandat för?
Bortsett från denna irritation så har helgen varit underbar. En trevlig middag med Marielle i fredags. Lite shopping och lunch med familjen under lördagen och sedan kaffe i solen. Sen återträff. Maten var inte mycket att ha, men det var sjukt skoj att träffa alla som man inte träffat på 10 år. Verkligen hur skoj som helst. Man skulle kunna säga att det blev något av ett fylleslag. Idag är jag lite sliten (men långt ifrån så sliten som jag rimliga borde vara). Har varit på IKEA. Shoppade lite smått och gott. Nu är jag hemma i min soffa igen. Och snart, mycket snart kommer jag nog somna sött. En kort arbetsvecka stundar. Och ytterligare festligheter.

Inga kommentarer: