torsdag, april 17, 2008

Kanske inte min framtidsplan...

Har försökt fånga stämningen här hemma genom att ta lite bilder. Insåg dock rätt snabbt att det är mycket svårt att få snygga bilder på sitt hem. Framför allt var det mycket svårt att fånga färgen på de nya tapeterna. Men jag gjorde ett försök i alla fall och här kommer resultatet.

Den nya gråsilvriga tapeten i mitt sovrum. Den är underbar och den fula
gamla småblommiga är borta!


Sovrummet, nytt och fint!

De nya köksluckorna har jag försökt fånga här. De är ljusgrå.
Den nya tapeten i arbetsrummet. Den är egentligen mer grå, grå och silvrig faktiskt.

Och ungefär såhär ser det ut i resten av lägenheten, jag brukar referera till det som kaoset...

...och lite mer kaos! Men efter helgen kommer det här kaoset vara borta, för i helgen ska jag städa och feja!

Inga kommentarer: