lördag, maj 10, 2008

Det är konstigt...

Igår när jag var på väg hem på Malmö kom jag att tänka på en sak. För lite drygt sex månader sen hade jag aldrig satt min fot i den här staden. Och nu är det liksom hemma och har så varit ett bra tag. Det är lite konstigt hur fort man anpassar sig till nytt. Men tur är väl det.
Nu är jag hemma i alla fall. En hel helg utan något alls som jag måste/borde göra. Det känns väldigt skönt. Speciellt med tanke på att jag fortfarande inte är helt frisk. Men det har gått över förväntan på kursen med förkylningen. Har lyckats hålla mig flytande. Känns bra.
Idag har jag suttit på min balkong i solen. Det är sol till klockan ett på min balkong. Mysigt värre. Skulle behöva en skönare stol dock. Så man kan sjunka ner och njuta av solen. Får lösa det. Har ätit lunch i solen i alla fall. Och jobbat lite på benbrännan. Den är just nu obefintlig.
Från och med idag startar mitt hälsosamma liv på riktigt. Synd bara att jag är så förkyld, hade ju tänkt börja träna också. Men det får bli sen när jag mår bättre.

Inga kommentarer: