torsdag, maj 01, 2008

Valborg i Uppsala

Är ganska så trött så jag vet inte om jag orkar skriva så mycket idag. Men jag är hemkommen efter ett intensivt dygn i Uppsala. Det blev picknick i solen i ekonomikumparken. X antal glas vin och massa trevligt sällskap med vännerna från Västerås. Sen blev det spontanfest hos Aggie. Sedan godisfrossa med Julia. Lovelly! En fantastisk dag/kväll där man fick umgås med sina fina vänner. Mycket nöjd. Idag blev det bakispizza... lite upprörande att vi fick vänta 45 min på den dock. Men god var den. Pizza och mineralvatten. Sen en tågresa till Nypis och en prommenad hem i solen. Mycket bra.
Idag har ju den omtalade månaden maj börjat. Så nu ska det nya och hälsosamma livet börjat. Tycker att jag skött det bra såhär långt. Mineralvatten istället för cocacola till pizzan. Vindruvor istället för smågodis framför tv:n. Nu är det bara att kämpa på.

Inga kommentarer: