måndag, maj 12, 2008

Lots n' lots...

Väldigt mycket att göra just nu känns det som. Vet egentligen inte varför jag känner mig så stressad. Är helt uppe i varv och kastade i mig kvällsmaten när jag kom hem. Inte för att jag var speciellt hungrig utan mest för att jag var helt uppstressad. Klart obefogat egentligen. Visst, jag har mycket att göra, men läget är under kontroll liksom. Det är inte sådär övermycket att göra så man helst vill gömma sig, utan det är bara mycket liksom. Men det känns som att jag glömt bort något viktigt. Sånt är alltid störande. Vad kan det vara som jag glömt? Är det egentligen nått jag glömt? Jag är helt trött, men det beror ju på att jag fortfarande är lite hängig på grund av den här förbaskade förkylningen. Kan man aldrig få bli frisk? Jag hade ju tänkt att börja träna den här veckan. När jag nu skulle hinna med det. Känns inte som att tiden räcker till riktigt.

Inga kommentarer: