måndag, maj 05, 2008

Nästan halvvägs...

Och om man inte orkar göra klart allt då? Diska är väl inte så viktigt va?! Det är ju liksom inte som att disken kommer gå iväg om jag inte diskar idag. Den kommer ju lik förbanant stå kvar där sen också. Så jag struntar i att diska. Och om den rena tvätten ligger framme spelar väl ingen roll?! Den är ju vikt i alla fall. Egentligen är det konstigt att man gör så, skjuter sysslorna på framtiden menar jag. Det är ju inte direkt så att det blir roligare att göra dem senare. Men jag orkar fan inte. Så får det vara. Man får ju prioritera det som är viktigast liksom. Och det är nästan klart. Och jag mår fortfarande som en räka. Inte bra det här. Finns det inga gränser för hur mycket snor kroppen kan producera? Vore bra om min kropp kunde sluta producera snor nu, för jag har liksom ledsnat på att vara förkyld och ynklig. Hoppas att ni tycker synd om mig.

Inga kommentarer: