onsdag, maj 28, 2008

Jag vet inte jag...

Jag vet inte vad som händer egentligen. Den här månaden skulle jag ju ta tag i mitt liv och utnyttja kupongerna för gratisträning. Men det har inte blivit av. Inte hunnits med, inte gått på grund av kraftig förkylning osv. Ska man alltid behöva ha dåligt samvete för att man inte är sådär duktig som man borde vara? För att man äter den där underbart goda chokladbiten trots att man redan väger för mycket? För att man inte uppfyller alla dom där kraven man borde uppfylla? Jag vet inte jag. Vet inte om jag orkar det. Tycker det är jobbigt nog att hinna med allt man ska på jobbet utan att bli jobbigt stressad. Jag kanske är en dålig människa med dålig karaktär. Men man kan inte gå runt och ha dåligt samvete hela tiden, det går faktiskt inte. Skulle vilja att det skulle kännas roligt att träna. Men nu känns det bara som en jobbig grej som jag inte hinner med. Jag vet inte som sagt...

Inga kommentarer: