torsdag, september 04, 2008

Både och så att säga

Var på Step-pass idag. Det är nått som inte riktigt stämmer med min kropp alltså. Kände det igår också när jag var på gymet. Vet inte hur jag ska förklara det. Men det kanske är det här som idrottare menar när dom säger att kroppen inte svarar. Jag tycker ändå att jag fixade passet rätt bra. Och det var skönt efteråt. Fick en massa energi och gräddade dom där pannkakorna som jag suktat efter i flera dagar nu. Och det bästa var att jag egentligen inte var så hungrig. Så nu finns det massor med pannkakor kvar till imorron. Superbra faktiskt. Träning är bra alltså, man liksom rensar skallen. Det behövs ibland. Fick dock ett litet ryck på jobbet runt kvart över fem, så nu har jag rätt bra koll på vad jag ska göra imorron. Känns bra. Nu är det bara det här med körningen som ligger och gnager. Nästa utmaning att möta med andra ord.

Inga kommentarer: