söndag, september 14, 2008

Nu så...

Nu börjar det ordna upp sig. Nu har jag städat och fejat och donat hela helgen här. Så nu är det rätt bra ordning på det här hemmet faktiskt. Känns alltid bra att börja arbetsveckan med ett hem i ordning. Och en mycket bra sak är att jag har gjort ett gäng matlådor också. Så det mesta är under kontroll. Det är mycket skönt med hemmahelg. Och igår fick hemmavarandet ett mycket trevligt avbrott i form av sushi, film och drinkar hemma hos Åsa. Mycket trevligt. Men det var snuskigt kallt när jag cyklade hem. När blev det höst? Varför försvann sommaren så snabbt? En bra sak appropå det här med höst är att jag hittade en mössa på stan idag. Den är i samma modell som min favvomössan som jag glömde på ett tåg i vintras. Inte samma färg dock, men lila är ju också fint.

Inga kommentarer: