måndag, september 01, 2008

Mycket dyrt

Det är en del grejer jag vill. Tyvärr kostar de alla mycket pengar. Så man får prioritera. Först ska jag ta körkort. Sen ska jag fundera på om jag behöver en ny dator. Sen ska jag eventuellt utveckla en av mina tatueringar. I den ordningen. Och så kommer det ju komma typ en miljon saker som jag vill göra. Men körkortet är nummer ett. Ska bara bestämma vilket paket man ska satsa på. Hur många körlektioner behöver man egentligen. Inte så lätt att veta. Får fundera. I övrigt är jag enormt måndagsseg. Kom inte iväg och tränade som jag tänkt, ville hinna till körskolan och hämta en prislista innan de stängde. Men om jag bara får morgondagen överstökad så känns det som att jag har läget under kontroll på arbetsfronten i alla fall. Det blir nog bra...

Inga kommentarer: