torsdag, september 11, 2008

Vad är det som händer?

Comhem är konstiga. Oväntat att allt ska strula. Det gör det ju ALLTID när jag bestämmer mig för att byta abonnemang och sånt. Jag var helt chockad när bredbandet funkade direkt när jag flyttade hit. Men nu kompenseras ju det eftersom det här med telefonen inte tycks fungera sådär superbra. Eller ja, telefonen fungerar ju, men allt runtomkring tycks vara mycket underligt. Ska försöka få tag på kundtjänsten imorron. Nu ville dom inte ens att man skulle få stå i telefonkö.
Och så försökte jag ring mamma. Inget svar. Mamma är alltid hemma på kvällarna. Varför är inte mamma hemma för? Konstigt. Sen skulle man ju kunna undra vart min storebror tagit vägen också. Skulle behöva kolla en grej med honom. Men han är lite svårnådd.

Inga kommentarer: