fredag, augusti 07, 2009

Jag har sålt min själ till Tele2 igen...

Under en ganska lång tid nu har jag funderat på att införskaffa en ny mobiltelefon. Har till och med kollat ut vilken jag tänkt skaffa. Och idag när jag skulle göra några snabba ärenden på stan blev jag påhoppad av en Tele2-försäljare. Han viftade med den där söta lilla saken som jag bestämt mig för att införskaffa någon gång framöver. Och jag skulle ju få den i princip gratis. Men baksidan av det hela är att jag nu är bunden till Tele2 i 24 mån. Fast å andra sidan har jag ju varit kund där i ca 11 år. Och jag har ju so far inte haft några planer på att byta operatör, så varför skulle jag göra det nu liksom. Så inom 14 dagar kommer den lilla godingen hem till mig. Lovely!

Annars är jag mest nöjd över att det är fredag. Solen skiner och det är helg liksom, vem kan vara missnöjd då? Ska försöka vara hurtig i helgen och bege mig ut i spåret igen. Det var ju rätt skönt igår, även om det var jobbigt. För det finns inte en chans att jag tänker bege mig till gymmet när det är typ 25 grader och sol ute.

Inga kommentarer: