torsdag, augusti 20, 2009

Tröttsam reklam

Vet inte om ni följer friidrotten på tv, men jag har i alla fall tittat typ varje kväll. Och som bekant så turas ju SVT och TV4 om att sända. Nackdelen med TV4:s kvällar är dessa enormt sega reklampauser. Känns ju som att man missar en massa. Och dessutom känns reklampauserna mycket längre än i vanliga program, sanning eller inbillning?

Vet inte vad jag ska säga mer. Har varit duktigt effektiv på jobbet idag. Och fått ihop ett mycket bra mål, skönt när man känner att man verkligen gör något rätt som kommer påverka en människas liv i positiv riktning. Hoppas att morgondagen flyter på i samma effektiva anda. Det vore skönt. Kaoset på jobbet börjar tack och lov trappas ner lite i alla fall. Mycket skönt. Efter jobbet tog jag och Annis oss ann 7km-rundan. Den är bra. Skönt att gå i skogen också. Och så länge det är ljust så är det ju lugnt. Massor med folk ute i spåret i skogen idag. Hurtigt. Jag känner mig i alla fall lite mör i kroppen nu. Skönt det. Och imorgon är det fredag! Lovely!

Inga kommentarer: