måndag, augusti 03, 2009

Swoosh!

Idag har jag sprungit runt runt runt och fixat saker på jobbet. Känns som att jag fått en hel del gjort även om jag inte suttit på min stol speciellt många minuter. För min del är det ganska så ovanligt att måndagar blir effektiva, eller ännu mindre vanligt att jag jobbar över en måndag. Det händer mycket sällan. Men idag kom jag inte ifrån jobbet förens klockan var över 18. Ovanligt som sagt. Tur att man inte behöver göra något alls när man kommer hem. Det är verkligen det bästa med att jobba, när man inte är på jobbet så är man ledig. För det mesta i alla fall.

Idag var det dock mycket förnämligt väder. Vi var ute på lunchen eftersom det var utelunch på schemat. Skönt att sitta i solen och äta för en gångs skull. Och när jag trampade hem var det riktigt göttigt väder. Det kändes nästan som sommar...

Inga kommentarer: