lördag, augusti 15, 2009

Vilken härlig dag!

Min kropp tyckte att det var dags att vakna klockan sju i morse, trots att det är lördag. Segade mig kvar i sängen till åtta, men sen var det lika bra att gå upp, för då var jag klar vaken. Utförde diverse sysslor såsom disk och sopslängning. Sen bar det av, jag och Annis puttrade iväg i hennes bil med sikte på Västerås. Väl i Västerås väntade mamma med god mat. Sen tog vi en sväng på stan i det härliga vädret. Sedan väntade fika med mamma, pappa och lillebror med flickvän. När klockan närmade sig 18 lastade vi in den superfina bokhyllan från min gammalfarmors hus i bilen (plus lite annat smått och gott) och sen styrde vi kosan tillbaka mot Nypan. Perfekt bilåkarväder, molnigt och dessutom ganska lite trafik. Väl hemma i Nypan lastade vi in bokhyllan och allt det andra i min lägenhet och sen åkte vi iväg till Max och investerade i kvällsmat. Nu sitter jag här i min soffa och är helt slut. Det tar på krafterna att vara på utflykt. Imorgon ska jag organisera och möblera in i min nya fina bokhylla som även ska fungera som tv-bänk. Kul med att roligt projket för en söndag.

Inga kommentarer: