måndag, november 15, 2010

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Idag identifierar jag mig med den mycket bra Winnerbäck-låten "Jag får liksom ingen ordning". Tänk på refrängen bara:
jag får liksom ingen ordning på mitt liv
det kan vara så förfärligt
det kan vara så bra

Ibland är det precis så det känns och idag är en sån dag. Jag har haft en mycket trevlig helg, extra lång och med fantastiskt sällskap. Men i natt var sömnen inte på min sida och jag kände mig helt förstörd när jag vaknade. Och den känslan försvann inte. Allt har känts tungt idag, och mycket av det handlar om att jag inte har någon kontroll över mitt liv. Det tynger att inte veta var man bor om fyra månader. Men förhoppningsvis kommer det klarhet i den frågan snart. Och förhoppningsvis kommer sömnen att vara med mig i natt, för jag behöver lite mer energi imorgon.

Inga kommentarer: