måndag, november 01, 2010

Feber...

Jag har feber. Det innebär att jag är sjuk och sitter uppkrupen i min soffa och tycker synd om mig själv. Kände mig lite mör i morse, men det brukar jag göra på måndagar, så det var väl inget konstigt med det. Men framåt lunch började det kännas värre och efter lunch kände jag mig riktigt hängig och vid halv två tog beslutet att bege mig hem. När jag kom hem fick jag mina farhågor bekräftade, mycket riktigt så var det ju feber. Så sen dess ligger/sitter jag i min soffa invirad i en filt och tycker synd om mig själv. Men nu till det riktigt stora problemet. Jag måste snart ställa mig och laga mat själv. Trots att jag är sjuk. Det suger!

Helgen var riktigt trevlig i alla fall. Roligt att komma ner till Göteborg en sväng och få träffa alla goa människor där nere. Men som vanligt var det tungt att lämna staden igår. Men man får väl bara hålla tummarna för att man någon gång i framtiden får flytta tillbaka dit, eller i vart fall flytta närmare.

Inga kommentarer: