söndag, november 21, 2010

Låg

Jag känner mig låg. Det kanske har märkts här på bloggen också, men jag har känt mig lite låg till och från de senaste dagarna. Det är liksom lite mycket nu. Och jag är förkyld så in i bängen. Det är inte så roligt, för det sabbar min så för mig livsviktiga sömn. Sen är det ett konstant jävla mörker här i norr också, vilket ju inte är en humörhöjare direkt. Sen har jag massor att göra på jobbet, det går i ett i ett i ett. Så just nu känns livet lite som en vakum av arbete arbete arbete och sen går man hem i mörkret och sover typ. Men om allt går som jag hoppas så kommer ljusningen snart, i form av besked om framtiden. Vi håller tummarna för det. För just nu vill jag inte vara med. Jag vill inte ha det såhär längre. Men å andra sidan kan det ju bara gå uppåt känns det som.

Inga kommentarer: