torsdag, november 18, 2010

Luften gick ur

Det har varit en bra dag på jobbet idag. Eller ja, egentligen en bra vecka, men torsdagen står ut lite, för jag har fått massor gjort. Jag håller nu tummar och tår för att morgondagen ska fortsätta i samma anda, för det vore superskönt att kunna gå på helg och känna att man verkligen haft en bra och produktiv vecka på jobbet. Det är liksom lättare att koppla av när man vet att man gjort allt man ska och gärna lite till.

Inatt bråkade inte halsen så mycket, så jag fick sova ordentligt. Och när jag vaknade i morse kände jag mig faktiskt bättre. Sömn is tha shit! Känns dock lite synd att jag inte kunnat träna nått den här veckan eftersom jag kom igång så bra förra veckan. Men jag tror inte att det hade varit speciellt hälsosamt för mig att träna den här veckan, man ska tydligen lyssna på den där kroppen man har.

Inga kommentarer: