måndag, juni 27, 2011

Bit ihop och le

Efter att ha haft lite go' ledighet i form av midsommar känns den där semestern än mer välkommen. Det är två arbetsveckor kvar. Jag har bestämt mig för att helt enkelt inte tänka på hur trött och sliten jag egentligen är. För om jag erkänner det för mig själv kommer de här veckorna vara en uppförsbacke utan dess like. Så jag biter ihop och ler. Om alla dagar fram till semestern blir som denna kommer jag vara glad. Jag har fått så grymt mycket gjort idag. Bland annat så har jag skrivit åtta domar idag. För er som är/varit i min bransch så vet ni att det är bra jobbat. Nu inbillar jag mig ju inte att de kommande nio arbetsdagarna kommer fortsätta i det tempot, men samma anda vore ju trevligt. Det är nästan helt tomt i min korridor på jobbet, så jag kan lyssna på Sommar i P1 helt utan risk att störa någon. Det är bra för min effektivitet att kunna lyssna på radio.

Nu kör vi på och snart är semestern här!

Inga kommentarer: