onsdag, juni 01, 2011

Ytlighetens glädje

Det känns lite fånigt att bli helt lycklig över shopping, men ibland är det så. Den här veckan har jag investerat i så mycket bra saker att jag sitter och ler bara jag tänker på det. Den nya väskan nämnde jag ju igår. Dessutom har jag köpt ett par superfina skor som jag funderat på rätt länge. Och så har jag köpt en kofta som jag också spanat på ett tag, till ett bra pris dessutom (30-40 procent billigare än i butik). Den är fulsnygg men jag tror att den kommer bli välanvänd över sommaren.

Sen har jag investerat i ett nytt täcke också. Ett "sommartäcke". Har känt ett behov av det på senare tid, och nu när täcket är inbäddat i sängen längtar jag lite efter att gå och lägga mig faktiskt.

Ibland måste man få vara lite ytlig, så är det bara.

Inga kommentarer: