tisdag, juni 28, 2011

Jobbigt läge

Idag hände en grej som hade kunnat bli riktigt jobbig om den hänt ca tio minuter tidigare. För då hade den hänt på jobbet och inte hemma. När jag sträckte mig efter ett glas i köksskåpet sa det nämligen "pop" och så gick ena bygeln i min BH av mitt på. Inte alls speciellt bekvämt eller snyggt. Eftersom jag var hemma blev ju inte situationen så jobbig. Men grejen är att det här inte är första gången som en BH går sönder för mig. En gång hände det på en fest när jag satt och pratade med en killkompis. Då sa det också "pop", men då gick BH:n sönder mitt fram, vilket var klart jobbigt. Som tur var fanns kunde jag låna en BH av en kompis den kvällen, tur att någon tagit med extra liksom.

Jag undrar om det finns ett samband här, eftersom det här händer mig upprepade gånger. Kan det måne ha något att göra med att jag använder mina BH:ar tills de ramlar sönder när jag väl hittat någon jag gillar? Antagligen. Men nu kanske det är dags att handla nya underkläder igen då...

Inga kommentarer: