fredag, juni 17, 2011

I've made up my mind

Jag har bestämt mig. Det blir en tredje tatuering. Funderingarna på en tredje har funnits sen den andra gjordes nästan, det vill säga i typ nio år. Det är ju egentligen helt galet att det var tio år sedan den första gadden kom på plats. Och ett år senare kom den andra. Och nu är det alltså dags för nummer tre. Inom en månad kommer den förhoppningsvis komma på plats. Den ska sitta på insidan av vänsterarmen, på överarmen. Det kommer vara en textrad ur en låt som ligger mig mycket varmt om hjärtat. Och texten i sig är bra tycker jag. Budskapet är fint. Nu återstår bara att spika vilket typsnitt det ska vara. Och se när tatueraren har tid förstås.

Det kommer bilder sen, när den är på plats. Och då ska jag utveckla mina tankar om budskapet också. Så håll ut!

Inga kommentarer: