tisdag, augusti 23, 2011

Lösningsbaserat beteende

När jag tvättade sist insåg jag att efter min senaste garderobsrensning är det lite klent med underkläder. Och som jag ser det så är mina alternativ i det här läget att tvätta oftare eller att köpa nya underkläder. Och de som känner mig kan säkert räkna ut vilket alternativ det blev. Framför mig ligger nu 13 par nyinköpta trosor. Gissa vem som inte kommer behöva tvätta så ofta framöver! Success!

I övrigt så tror jag nog att det här blir en rätt bra vecka. Känns som att det flyter på rätt bra på jobbet. Och så kommer ju lönen snart. Dessutom har jag trevliga planer i form av AW med mina gamla Sundsvallskollegor inplanerat på torsdag. Och med lite tur dyker det upp lite trevliga paket på Posten den här veckan. Så mig går det definitivt ingen nöd på som ni hör!

Inga kommentarer: