tisdag, augusti 16, 2011

Mycket nu

Jag tänkte höra om det är någon som vill ge mig lite pengar. Eller ja, ganska mycket pengar faktiskt. För jag har ramlat över en hel massa fina saker som jag verkligen vill ha. Dels så har det ju börjat dyka upp en väldig massa fina höstkläder nu. Och vissa märkeskläder är ju väldans dyra. Sen har jag kommit på att det är vissa tekniska prylar som jag också har ett visst ha-begär till. Så om jag kunde få lite mer pengar vore det toppen, tack!

En annan sak som lockar är en ny gadd. Ja, jag är fullt medveten om att det var en månad sen sist, men jag är skapligt sugen ändå alltså. Har en vision i mitt huvud, men den går inte riktigt att uttrycka i skrift än känner jag, den är alltför diffus. Frågan är ju om man ska eller inte ska? Det tål att tänkas på.

Inga kommentarer: