måndag, augusti 15, 2011

Uppfräschning

Eftersom jag lider av en släng av "är det redan höst"-deppighet idag så tänkte jag att jag kanske blir lite gladare av att piffa till den här bloggen lite. Och det hjälpte lite faktiskt. Det var roligt att få leka lite med glada färger.

I övrigt kan man väl inte säga att den här dagen har varit speciellt skoj. Vissa dagar saknar man liksom energi och motivation. Men sånt där brukar ju gå över nästa dag typ, sömn brukar vara en viktig faktor för humöret. För att muntra upp tillvaron lite försöker jag styra upp min höst lite. Tydligen ska jag ägna mig åt PowerYoga varje torsdagskväll de närmsta 14 veckorna. Oklart hur denna idé kom till, men jag tror att det var någon typ av grupptryck. Ska undersöka möjligheten till att börja träna lite annat också. Men utbudet här i obygden är ju klart begränsat. Sen är det prat om någon finkulturell filmklubb också, som man tydligen måste vara snabb för att få biljetter till. Det blir nog bra det där.

Inga kommentarer: