lördag, oktober 15, 2011

Hemma!

Klockan 19.20 ankom jag mitt hem efter en veckans bortavaro. 19.45 lämnade jag hemmet för att dra på fest i Sundsvall. Klockan 00.40 kom jag hem igen. Trött men glad. Och lite full. Även om det säkert hade varit det mest optimala för kroppen att stanna hemma så är jag mycket nöjd över att jag valde lite fest istället. Det är alltid roligt att umgås med människor man tycker om.

Dagens fundering är i alla fall det här med vintern. Det är inte riktigt vinter än, men när jag kom upp till den delen av landet där jag bor låg temperaturen på +2. Och där har den sen legat. Detta innebär att man fick plocka fram mössan. Så som jag saknat min mössa. Seriöst alltså, jag älskar verkligen att ha mössa på mig. Trots att det är typ en halvtimme sen jag kom hem så har jag fortfarande mössan på. Det är så skönt med mössa. Välkommen åter möss-säsongen, jag gillar dig verkligen!

Inga kommentarer: