lördag, december 31, 2011

Hejdå 2011!

Nyårsafton då. Jag ligger hemma och snorar och febern är kvar. Det känns naturligtvis tråkigt att ligga hem och missa allt det roliga, men nu är det som det är och då får man göra det bästa av situationen. Jag har laddat med godsaker och så tänkte jag fixa lite mat också. Jag ska försöka mig på vitlöksgratinerad hummer. Wish me luck!

2011 då, vad ska man säga om det? 2011 har varit ett intressant år. Ny stad, nytt jobb och allt som hör det till. På sätt och vis känns det rätt skönt att det inte kommer förändras under 2012. Ett år till på samma ställe känns rätt skönt. I övrigt är jag mest nyfiken på vad 2012 har att erbjuda. Jag hoppas att det blir ett bra år. Jag hoppas att jag hinner träffa alla mina underbara vänner mer. Så, 2012 - bring it on.

Inga kommentarer: