måndag, juli 10, 2006

En ny arbetsvecka har dragit igång...

Jaha, så var det måndag igen då. Helgerna går alldeles för fort känns det som. Men veckorna går rätt fort dom också. På fredag har jag jobbat hälften av mina åtta veckor. Det känns lite konstigt, det har gått fort. Men det är ju rätt sweet för nedräkningen :)

På jobbet blir det bara mindre och mindre folk. Nästa vecka kommer det vara helt öde... Och veckan efter det och veckan efter det. Det känns lite konstigt. Men ändå.

Måste säga att ni som läser här är riktigt dåliga på att lämna avtryck i form av kommentarer. Jag vet ju att ni läser eftersom ni har sån koll på vad jag gör :)

Måste komma ihåg att byta signal på väckarklockan på min ny mobil. Imorse vaknade jag av en siren. Det var sådär mysigt på en måndagsmorgon.

Inga kommentarer: