måndag, juli 17, 2006

Helgen som förflutit...

Helgen inleddes lungt och fint på fredagskvällen med middag med päronen och sedan godis från tunas bästa godisaffär (i och för sig den enda jag besökt, men ändå). Tidigt i säng och alldeles lagom...
Lördagen blev lite mer actionfylld. Runt lunch bar det av till Örebro för att fira min direktionskollega Anna som fyllde 20 minsann. (Nej, sånt känner man sig inte gammal av alls...) =) Det blev en helkväll minsann. Först släktkalas med Annas minst sagt galna släkt. Sen var det dags att undersöka Örebros nattliv. Vi landade på ett ställe med 20-årsgräns... Frimis tror jag det hette. Stort var det i alla fall... Men det var mycket smått där alltså. Men det var bra skoj ändå. Vi hade turen (?) att få se en överaskningskonsert med Basshunter. Hamnade i diskussion med en i personalen efter att ha hävdat att Basshunter bara hade två låtar... Och där fick jag ju så jag teg, för han spelade faktiskt tre låtar :) Och dessutom fick vi höra Botten Anna två gånger.
Sen vet jag egentligen inte riktigt hur det gick till (men det kände grymt logiskt just då), men vi lyckades hamna i en diskussion med Basshunter om hans frisyr och ålder... Tror att bakgrunden till diskussionen var att jag hade en likadan tofs som han nr jag var 6 år... Behöver jag säga att alla inblandade var rätt fulla? ;) Ifall någon sitter och undrar så kan jag meddela att pojkspolingen är född 1984.
Söndagen blev av naturliga skäl rätt seg. Tog mig hem till Västerås. Sov lite... Åt lite lunch. Tittade på tv... Köpte pizza och chips. Och däckade på soffan. Rätt gött faktiskt.
Och nu är det arbetsvecka igen...

Inga kommentarer: