måndag, juli 24, 2006

Varför?

Varför får jag inte svar på mitt mail för? Har man vunnit en auktion så vill man ju ha sina grejer. Dumma säljare, hör av dig nu, för jag vill ha sakerna NU! Och den som säljer borde ju rimligen vilja ha sina pengar.... Bläää, vill ha nu!!! Är inte alls trött och grinig som ni kanske märker... :) Är banne mig helt slut idag också. Men det kanske beror på att det är måndag. Och att det är en sån dag...
Jag vill ha helg nu. Eller, mest vill jag ha kvällen den 12 augusti, när jag kommer hem till min älskade lägenhet, den jobbiga tågresan är över och jag bara kan lägga mig på min underbara säng och sluta ögonen. Dämn, jag längtar verkligen hem nu alltså. Men det är väl så, när man känner att hemresan börjar närma sig så tillåter man sig själv att längta mer. Men det är bara att gilla läget, för det är faktiskt tre veckor kvar på jobbet också. Men veckorna brukar gå rätt snabbt. Och kommande helg lär gå rätt snabbt den också. För då är det Stockholm och kryssning som gäller.
Men nu ska jag nog krypa ner på min madrass och sova sova sova... För imorron ringer klockan 06.30 som vanligt...

Inga kommentarer: