söndag, juli 02, 2006

Vi älskar dig Robbie!!!

Har haft en helt underbar helg i Götet. Inte ens SJ med sina ständiga förseningar kan förstöra denna helg alltså. Mycket tåg har det blivit. Åkte direkt från jobbet i E-tuna i fredags ner till Gbg. Det blev sent och stressigt, men när jag väl landade på Jennies 25-årsfest så var allt bara perfekt. Alla var där och jag fick prata med alla mina töser. SÅ roligt att träffa alla igen. Vinet slog som en smocka (men det har nog sin naturliga förklaring i svepningen av en halv flaska vin på språvagnshållplatsen). Orkade inte gå ut, men kvällen var riktigt bra ändå. Landade lycklig i min egen säng och där sov jag sen sött.

Lördagen inleddes med sovmorgon, något som inte tillhör vanligheterna i mitt liv längre. Hur gött som helst. Sen blev det picknick med Johanna, Christina & Magnus i Hagaparken. Hur najs som helst att käka sushi solen med trevligt sällskap. Sen bar det av hemåt för lite uppladdning inför kvällen STORA händelse. Robbie Williams på ett fullsatt Ullevi. Hur bra som helst, jag är faktiskt lite kär i Robbie efter den kvällen. Jag som knappt gillar hans låtar nått sådär överdrivet. GRYMT BRA i alla fall!

Sen gick jag hem och la mig för att efter några timmar bli väckt av två fulla skåningar som skulle guidas hem till mig via mobilen. Det gick väl sådär, men tillslut kom dom rätt och kollapsade på varsin filt på mitt golv. Det såg sjukt obekvämt ut, men dom snarkade nöjt fram till 11 på förmiddagen. Mina sista timmar i götet spenderades med Carina uppe på takterassen. Det var väldigt varmt i solen. Och avsaknaden av solkräm kommer jag få lida av ett tag nu, är skapligt grillad. Men men...

Sen blev det världshistoriens varmaste tågresa. Och till slut så landade jag hemma i Västerås där jag nu sitter och gäspar. Nu är det sängen (eller rättare sagt madrassen på golvet) som gäller för imorron är det arbetsdag igen...

Robbie Williams = KÄRLEK

Inga kommentarer: