lördag, december 02, 2006

December och framtidsfunderingar...

Enligt kalendern så är vi nu inne i december. Tittar man ut genom förnstret så är det svårt att tro, gräset är grönt, regnet öser ner och termometern visar på 9 plusgrader. Svårt att få någon julkänsla faktiskt. Men men... PM2 är inlämnat nu i alla fall. Så nu är det rättsutredning och förberedelser inför rättegångsspelet som gäller. Det kommer bli 10 intensiva arbetsdagar, men sen är det ju faktiskt jullov. Ska göra mitt bästa för att gruppen den här gången skall jobba effektivt. Det funkade sådär förra gången.
Äntligen var antagningen till våren klar. Hade kommit in på mina försthandsval, så det var ju bra. Men nu måste jag komma på vad jag ska skriva min uppsats om. Vore så skönt att ha en plan klar för det.

Inga kommentarer: