söndag, december 31, 2006

Årskrönika 2006

Sista dagen på året. Vädermässigt stämmer den väl överens med hur det här året sista del sett ut, det är grått och plusgrader. Ikväll ska vi på nyårsfest hos en kille som gick i min klass på högstadiet. Jag vill redan nu utfärda viss nostalgivarning för kvällen. Men det blir säkert roligt. Först är det middag hos Agnes som gäller.
Summera 2006? Året blev på intet sätt som jag förväntat mig. Det blev så mycket mer av allt liksom. Men jag inte på rak arm säga att jag ångrar nått. Har lärt mig mycket det här året, speciellt vad gäller människor. 2006 känns lite som avslutningen på mitt studentliv också. Förvisso har jag en termin kvar, men det kommer bli lite annorlunda än tidigare, mindre kåren mer plugg.
Jaha, men då återstår det väl bara att säga Gott Nytt År!

Inga kommentarer: