tisdag, december 12, 2006

Slutet är nära nu...

Det är tungt nu. Man är liksom rätt trött efter den här hösten. Men imorron kl. 12.00 är det över. Och det känns verkligen bra. Behöver ett brejk nu. Ska bli skönt att få vara ledig och umgås med familj och vänner ett tag.
Försöker packa, det går sådär. Har ingen struktur alls, ingen koll på om kläderna jag lagt ner faktiskt passa ihop eller så. Vet inte om jag behöver två väskor egentligen, men det är lika bra. Borde inför ett shoppingförbud för mig själv, för min lilla lägenhet verkligen svämmar över av kläder. Mina garderober är överfulla... En ordentlig rensning skulle behövas, men jag vet inte vart man lämna kläder i den här staden. Mycket enklare hemma.
Nej, snart måste jag bege mig mot skolan. Vad ska man ha på sig då? Konstigt att man inte har nått att ta på sig trots att det ligger kläder överallt.

Inga kommentarer: