måndag, december 25, 2006

Julmättnaden har lagt sig...

Jag är sååå mätt. Det är väl egentligen så man kan sammanfatta julen, man går runt och är mätt hela tiden, och på nätterna drömmer man mardrömmar om olika saker för att man har ont i magen. Och så är ju galet sugen på Coca cola också. Men i det här huset finns det inte såna grejer. Och ute regnar det, så man är ju inte direkt sugen på att gå ut och handla cola. Nej!
Jag ska faktiskt INTE ut ikväll. Är inte det minsta festsugen. Och har som vanligt taskigt med pengar, så det är nog bara bra att stanna hemma. Sitter och funderar på vad jag ska kika efter på rean istället. Det är faktiskt några få saker som jag behöver. Sen en hel massa som jag verkligen vill ha, men inte alls behöver. Typ skor, asfina skor. Men inget jag behöver som sagt. Men men... Vi får väl se hur det blir. En svart kofta skulle jag verkligen behöva i alla fall. Vet precis vilken modell också.
Mmm... Cola någon?

Inga kommentarer: