onsdag, december 06, 2006

Det rullar på...

Skolarbetet rullar på. Ser dock inte fram emot morgondagens drabbning, för jag är övertygad om att den kommer pågå lääääänge. Om vi ska komma igenom dom 29 sidor vi har plitat ihop kommer det att krävas tååålamod och mycket av det.
Men till helgen ska vi ha trevligt. Jag och Anna ska baka och dricka glögg som uppvärmning till Julmiddagen. Jag tror att det kommer bli hur bra som helst faktiskt. Ser fram emot helgen, både den här och nästa. Tur att man har Anna alltså, mitt gnällplank... Ett sånt skulle nog alla behöva.
Och så är tandvärken borta. Och jag har haft en trevlig kväll tillsammans med juristtjejerna. Alltid lika trevligt att träffa dem, känns dock som att gruppen är på väg att splittras på grund av examen och arbeten och sånt.
Jaja, så är det.

Inga kommentarer: