söndag, januari 14, 2007

Det finns saker man inte förstår

Uppenbarligen finns det en hel del här i livet som man inte förstår. Det är slutsatsen efter kvällens diskussioner. Kvällen kan väl summeras ungefär såhär: Hanna (dvs jag), Jennie, Marielle, Augusta, Helena (en liten stund i alla fall, innan hon svek oss för plugget) och Bea; en okänd mängd sprit; många diskussioner om livet, kärlek och relationer. Lagom mycket fylla. En växande känsla av separationsångest blandad med spänd förväntan (livet går tydligen vidare även efter Handels). Och sen något som enligt vissa skulle kallas för storm. Enligt mig ett ganska intressant väder. Kvällen slutade med att Jennie och Bea gick till Lounge (det kan inte stavas så, för det ser jättekonstigt ut). Jag, Marielle och August tog oss hem i regn och blåst.
Jag är okänd mängd full. Kvällen har varit så trevlig och så behövlig. Precis som gårdagen. Jag har världens bästa vänner. Så det så!

Inga kommentarer: