onsdag, januari 17, 2007

Ingen bra dag

Tentan var jättesvår. Här hade man titta på de gamla tentorna som var hur enkla som helst. Och så hade man läst lite mer, för vi hade ju informerats om att det skulle bli LITE svårare den här gången. Och sen var tentan JÄTTESVÅR! Kunde inte en enda fråga sådär på rak arm när jag läste igenom tentan första gången. Det var verkligen ett slag i ansiktet. Elakt faktiskt. Nu ska lärare visa att han minsann förtjänar att få ha en fördjupningskurs värd namnet, så nu gör han tentan skitsvår. Jag blir så arg...
Det är så grått ute. Jag har ingen energi att sätta igång med nått även fast jag borde. Den där tentan tog all min energi och ändå så gick det inte bra. Det är faktiskt riktigt orättvist att dom som läste kursen förra året fick Ab allihop och deras tenta var jättemycket neklare än våran. Våran betyg kommer ju inte gå att jämföra med deras. Usch, nån gång förtjänar man faktiskt att vara nöjd.
Funderar på att krypa tillbaka ner under täcket och stanna där resten av dagen...

Inga kommentarer: