onsdag, januari 17, 2007

Vad håller CSN på med?

När kommer pengarna egentligen. Det är helt hopplöst att planera sitt liv när man inte vet när nästa utbetalning kommer. Jag har nu 150 kr på mitt konto. Dom pengarna ska räcka tills nästa gång jag får pengar. Och om inte pengarna kommer den här veckan så blir det jobbigt. Men enligt CSN så började ju terminen i måndags. Och jag har registrerat mig på institutionen. Så det finns inget jag kan göra för att få mina pengar. Och det suger!
Ute regnar det massor. Det är väl så, jag ska snart gå ut. Jag ska till puben och drick en öl eller två med Carina. Det ska bli trevligt. Men något säger mig att jag kommer bli lite blöt på vägen dit.
Imorgon ska jag ta tag i mitt arbete med att hitta på ett bra uppsatsämne. Det måste jag!!!

Inga kommentarer: