tisdag, januari 23, 2007

Ligga-under-täcket-dag!

Tänk att man kan vara så nere efter en dag med en så bra start. Hotellfrukost med pappa och sedan lite shopping. Med en sån start borde man ju vara på topp. Men inte jag inte. Jag vill bara krypa ner under täcket och ligga kvar där tills det blir sommar. Vet inte vad det är med mig. Är helt psykiskt slut, jag vet inte varför. Visst, det har varit några små motgångar idag; dåligt resultat på tentan, handledaren sågade mitt uppsatsförslag - tillbaka vid ruta ett. Men det är ju inget som inte går att fixa liksom. Jag får väl helt enkelt kolla på tentan och bedöma om det är värt att överklaga. Och så får jag sätta mig och spåna på ett nytt ämne. Men trots att det mesta idag har varit bra så känner jag mig mest gråtfärdig... Det är väl bara en sån dag helt enkelt.

Inga kommentarer: