onsdag, november 12, 2008

Den lilla söta har anlänt...

Jag är numera stolt ägare av en myket liten och mycket söt dator som inte väger nått alls nästan. Det känns mycket bra. Nu ska man bara vänja sig vid det lilla tangentbordet också. Det blir en utmaning.
I övrigt kan jag meddela att jag just nu är mycket nöjd över att inte vara småbarnsförälder. Grannarna tycks ha en dispyt med sitt barn som rusar runt och smäller i väggarna och skriker. Eftersom jag inte behöver bli inblandad så tycker jag att det är ganska underhållande. Elakt kanske, men jag har varit snäll hela dagen, så jag måste ju få kompensera lite.
Imorron är det middag som gäller. Trevligt, man kanska ska leta fram något lite snyggar att ha på sig. Det är ju faktiskt ganska roligt att klä upp sig lite då och då...

Inga kommentarer: