lördag, november 22, 2008

Jag vet inte hur ni fungerar...

Jag vet inte hur andra fungerar, men jag fungerar i alla fall såhär. Nu när jag fått ägna min förmiddag åt att dona och fixa med mitt liv här hemma i lugn och ro så mår jag mycket bättre. Jag inbillar mig i alla fall att jag mår lite bättre fysiskt, och jag mår definitivt bättre psykiskt. Ett av mina glädjeämnen här hemma är min kortvägg. En vägg full med bilder på personer i mitt liv som betyder mycket för mig. Den är jättebra när man känner sig ensam, för då kan man titta på alla bilderna och bli påmind om alla underbara människor som finns i ens liv. Jag kanske är en enkel människa, men det betyder i alla fall en del för mig. Skulle dock behöva investera i flera ramar för väggen behöver utökas med fler bilder på fler underbara människor. Jag har världens bästa vänner, synd bara att vi inte alla bor på samma ställe.

Inga kommentarer: