måndag, november 03, 2008

Kanske det kanske...

Har haft en mycket bra helg i Göteborg. Alltid lika trevligt att komma dit och träffa mina underbara vänner som bor kvar där. Det blir man glad av och det ger minsann lite extra energi. Sol var det också, för att förgylla helgen lite extra. Inflyttningsfesten var splendid, på alla sätt.
Nu har ytterligare en arbetsvecka dragit igång. Måndagen blev ganska lugn eftersom jag var tvungen att smita tidigt. Hann både köra bil, klippa mig och uträtta ärenden. Kom hem vid sex och gav mig på ett litet projekt som gick mindre bra. Men men, sånt får man leva med. Man kan ju inte tänka på allt jämt.
Sen hittade jag en sjukt bra sak och nu funderar jag på hur jag ska lägga upp min ekonomiska strategi för framtiden. När kommer slantarna? Vore hemskt bra att veta. Men men, det reder sig väl med tiden.

Blev förresten utmanad igår av Maria... Men ärligt talat så orkar jag inte. En annan gång kanske.

Inga kommentarer: